Serviceopgaver & vedligeholdelse
Vores serviceafdeling har hurtigt responstid og løser mange forskellige opgaver for bl.a. boligselskaber, ejerforeninger, andelsboligforeninger, erhverv og for private.
Hos Dahlgaard Tømrer er vi vant til at arbejde med kunder, som har pludseligt opstående opgaver, som skal løses. Vi arbejder med alt fra mindre serviceopgaver til større renoveringer.
Vores erfarne tømrere i serviceafdelingen kan tilbyde:
- Tagarbejde
- Reparation og vedligeholdelse
- Indbrud og vandskader (læs mere om forsikringsskader her)
- Montage af vinduer og døre
- Isoleringsopgaver
- Nye lofter og vægge
- Montage af køkken, bad og inventar
- Lægning, reparation og udskiftning af alle typer gulve
- Renovering
- Terrasser
- Trapper

Klar til akut servicearbejde
Dahlgaard Tømrer har et godt hold af håndværkere, som er klar til at rykke ud til servicearbejde. Der kan være tale om alt servicearbejde, også akut opståede opgaver såsom vand-, storm-, indbruds- og brandskader. Vi løser opgaverne akut, specielt i forbindelse med vand- eller stormskader, hvor skadens omfang hurtigt skal begrænses. Mange af opgaverne kan løses med det samme og på stedet.
Kontakt os på telefon ved akutte henvendelser. Ellers send os en e-mail eller udfyld kontaktformularen.
Hvad kan jeg gøre, hvis der er fejl og mangler i arbejdet?
Alt hvad der skal laves er beskrevet i kontrakten. Opstår der alligevel uklarheder, så vil vores byggeleder altid tage kontakt til dig inden arbejdet udføres. På den måde gør vi hvad vi kan for at undgå fejl og mangler.
Opdager du alligevel fejl eller mangler i dit projekt, så tag fat i vores byggeleder med det samme. Så vil vi udbedre fejlene og manglerne inden for kort tid.
Hvad skal jeg være opmærksom på, når jeg indgår en kontrakt for en fagentreprise eller hovedentreprise?
- Hos Dahlgaard Tømrer får du altid en skriftlig kontrakt, der indeholder alle relevante detaljer, herunder pris, tidsplan og ansvarsfordeling.
- Afhængig af projektet størrelse og kompleksitet stiller Dahlgaard Tømrer en entreprisegaranti, der sikrer dig mod fejl og mangler i arbejdet.
- Vores kontrakter/aftaler indeholder alle detaljer. Dog anbefaler vi altid, at du eller din rådgiver læser kontrakten grundigt igennem, inden du skriver under. Det er vigtigt for os, at du føler dig tryg ved at at indgå samarbejde med Dahlgaard Tømrer.
Hvad er fordele og ulemper ved at vælge hovedentreprise?
Fordele:
- Du har én kontaktperson for hele projektet.
- Hovedentreprenøren er ansvarlig for koordinering af alle fagentrepriser.
- Du har mindre risiko for forsinkelser og budgetoverskridelser.
Ulemper:
- Du kan ofte betale en højere pris for en hovedentreprise. Der følger langt mere arbejde og ansvar med for hovedentreprenøren, og det skal vi selvfølgelig have betaling for.
- Du har mindre kontrol over de enkelte fagområder. Dahlgaard Tømrer sørger for, at alt bliver lavet korrekt.
Hvad er fordele og ulemper ved at vælge fagentreprise?
Fordele:
- Du har direkte kontakt til den virksomhed, der udfører arbejdet.
- Du kan ofte få en mere konkurrencedygtig pris.
- Du har mere kontrol over det specifikke fagområde.
Ulemper:
- Du skal selv koordinere arbejdet med de forskellige fagentrepriser.
- Du kan risikere forsinkelser og budgetoverskridelser, hvis der ikke er god koordinering mellem fagentrepriserne.
Hvilken entrepriseform skal jeg vælge?
Det afhænger af dine behov og projektets kompleksitet. For mindre projekter kan en fagentreprise være en god løsning. For større og mere komplekse projekter kan en hovedentreprise være mere hensigtsmæssig.
Dahlgaard Tømrer vil gerne rådgive dig om din byggesag. Kontakt os for at høre, hvordan du får et gnidningsfrit byggeprojekt.
Kontakt vedr. servicearbejde
Vi håber informationen på denne side har gjort dig klogere på, hvad Dahlgaard Tømrer kan hjælpe med i forhold til servicearbejde. Har du behov for servicearbejde er du altid velkommen til at kontakte os.
Kontakt Dahlgaard Tømrer på:
eller ved at udfylde denne formular: